Adatvedelem 
PROFI GARAGE
Mobilgarázsok
I. Ki az Ügyfél Adatkezelője? Profi-Stahl Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c ul. Sienkiewicza 13A 32-400 Myślenice (Lengyelország) PL6812069870 elerhetoseg@profi-garage.hu II. A személyi adatok védelme 1. Az PROFI GARAGE alapvető kötelezettségének tekinti a személyes adatok védelméhez fűződő jog maradéktalan biztosítását működése körében, -, ezért minden rendelkezésünkre álló eszközzel és minden lehetséges módon arra törekszünk, hogy az Ön adatait az EU 2016/679 rendeletének (GDPR) való legteljesebb megfeleléssel, illetve a vonatkozó egyéb jogszabályokkal összhangban kezeljük. 2. A Webportálon Ön által megadott, vagy általunk Önről a Webportál használata alatt összegyűjtött valamennyi személyes adatot Rendszergazdaként dolgozzuk fel a GDPR előírásai szerint. 3. A személyes adatok védelméről szóló aktuális jogszabályok követelményei szerint technikai eszközöket alkalmazunk az elektronikus úton, tehát a Webportálunk keretében küldött személyes adatok illetéktelen személyek általi megszerzésének és módosításának megelőzése érdekében. 4. Az Adatkezelő különös figyelmet fordít az érintettek érdekeinek védelmére, és különösen biztosítja, hogy az általa összegyűjtött adatok: – kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon végezzék, – gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon, – az adatkezelési célok szempontjából megfelelőek és relevánsak legyenek, és a szükségesre korlátozódjanak, – tárolásuk olyan formában történjen, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé, – kezelését oly módon végezzék, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve. 5. Az Adatkezelő által az aktuális tevékenységét támogató eszközök, amelyeket például a Google Ügyfél Személyes Adatai biztosítanak, átadhatók az Európai Gazdasági Térségen kívüli országnak, különösen az Egyesült Államoknak, vagy más országnak, ahol az Adatkezelővel együttműködő szervezet a Személyes Adatok feldolgozásának eszközeit az Adatkezelővel együttműködve tartja fenn. 6. A Személyes Adatok megfelelő biztonságáról az Adatkezelő az Európai Bizottság döntése alapján elfogadott szabvány-adatvédelmi záradékok és az adatok átadására vonatkozó, a GDPR követelményeinek megfelelő szerződések alkalmazásával gondoskodik. III. Milyen jogalapon használunk fel az Ügyféllel kapcsolatos információkat? 1. Az adatkezelés jogalapja elsősorban a szerződés teljesítéséhez fűződő érdek, amely szerződésben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtétele szükséges [GDPR 6 (1) bekezdés b) pontja]. 2. Más (egyéb) célokra az Ügyfél Személyes Adatait a következők alapján lehet kezelni: a) önkéntes, kifejezett hozzájárulások – például sorsoláson részt vevő személyek, kapcsolattartási formákat használó személyek esetében [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]; b) az adatkezelés az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges pl., ha az adó- vagy könyvelési szabályozás alapján az ügyvezető teljesíti a megkötött értékesítési szerződéseket [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]; c) az adatkezelés az Adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges, így különösen a követelések meghatározása, érvényesítése vagy védelme, valamint a piaci és a statisztikai elemzések elvégzése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont]. 3. A Vásárló adatainak feldolgozása a Megrendelés teljesítésének és kiszolgálásának idejéig, illetve a követelések elévüléséig vagy lejártáig történik. IV. Az Ön személyes adatokkal kapcsolatos jogai 1. Feldolgozzuk az Ön adatait, ebből kifolyólag: a) Ön jogosult betekinteni a személyi adataiba, b) helyesbítheti za adatokat, c) követelheti a saját személyes adatainak törlését, ha azt a GDPR megengedi, d) joga van a feldolgozás korlátozására GDPR által meghatározott terjedelemben. 2. Amennyiben megadja nekünk a személyes adatait, vagy mi magunk gyűjtjük az össze, Ön élhet az ellenkezéshez való jogával. 3. Amennyiben úgy gondolja, hogy az Ön személyes adatait a jogszabályoknak nem megfelelően dolgozzuk fel, akkor panasszal fordulhat a felügyeleti szervhez. Magyarországon ez a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, mely az alábbi címen elérhető: https://www.naih.hu/. V. Cookies Mik azok a „sütik” ? 1. A süti-fájlok számítógépes adatok, különösen a felhasználói végberendezésben tárolt szöveges fájlok, amelyeket weboldalakon használnak. Ezek a fájlok lehetővé teszik a felhasználó eszközének azonosítását és a weboldal testre szabását. A sütik általában tartalmazzák a weboldal nevét, ahonnan származnak, a végberendezésen való tárolási idejüket és egy egyedi számot. 2. A sütik a HTTP protokollban találhatók, amelyet az internetkiszolgáló és a böngésző közötti kommunikációra használnak. Ez a következőkből áll: az értékek és élettartam nevét meghatározó kulcs, amely után a böngészőnek el kell távolítania a sütit. Funkcióik többnyire a böngésző beállításaihoz igazodnak. A sütiket arra használják, hogy a webes tartalmat a felhasználói igényekhez igazítsák, és használhatóbbá, személyre szabottabbá tegyék a webhelyek tartalmát. A cookie fájlok típusai ? 1. Kétféle típusú süti-fájl létezik – „session” és „permanent”. Ezek közül az első olyan ideiglenes fájl, amely a felhasználó eszközén marad, amíg ki nem jelentkezik a webhelyről, vagy le nem tiltja a szoftvert (web-böngésző). A „permanens” fájlok a felhasználó eszközén maradnak a süti-fájlok paramétereiben meghatározott ideig, vagy amíg a felhasználó manuálisan nem törli őket. A weboldal üzemeltető partnerei – különösen a weboldal felhasználói – által használt süti-fájlokra ezek saját adatvédelmi irányelvei vonatkoznak. A cookie fájlok törlése ? 1. Konfigurálhatja az internetes böngészőjét úgy, hogy az megakadályozza a cookie fájlok eltárolását az Ön számítógépén, telefonján, vagy táblagépén. 2. A cookie fájlokat a mi általunk történ elmentés után kitörölheti. Ennek érdekében felhasználhatja az internetes böngésző megfelelő funkcióit, az ezt a célt szolgáló programokat, vagy az Ön operációs rendszerének keretében elérhető megfelelő eszközöket. 3. A legnépszerűbb internetes böngészők a „támogatás és segítség“ részben tájékoztatnak a cookie fájlok törlésének módjáról. Az internetes böngésző beállításának kihatása a webportál használatára ? 1. Az Ön internetes böngészője beállításának olyan változtatása, mely meglehetetleníti, vagy korlátozza a cookie fájlok eltárolását, korlátozhatja a webportál fukcióit. Hasonló következményeket válthat ki a cookie fájlok kitörlése a szolgáltatás igénybe vétele alatt. Ez azt jelenti, hogy bizonyos szolgáltatásaink a cookie fájlok nél nélkül nem lesznek elérhetők. Külső cookie fájlok 1. Az Ön számítógépére, telefonjára, vagy táblagépére telepített cookie fájlok egyéb szolgáltatótól is származhatnak. 2. Használjuk az alábbi szolgáltatásokat: Google Analytics, szállítója a Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA); a webportál forgalmának elemzésére. Annak alapján statisztikákat kapunk, melyek mutatják, hogy használja Ön és az egyéb felhasználók a webportált. Minden harmadik féltől származó cookie: Google Analytics – Forgalomelemzés Google Ads – Marketing Facebook Pixel - Marketing
______________________________________________________________________________________________________________________________

Általános Szerződési Feltételek
PROFI GARAGE
https://profi-garage.hu/
I. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Profi-Stahl
Bartłomiej Czaja Piotr Czaja s.c
ul. Sienkiewicza 13A
32-400 Myślenice (Lengyelország)
PL6812069870
elerhetoseg@profi-garage.hu

II. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
  1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az PROFI GARAGE (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a https://profi-garage.hu/ weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely https://profi-garage.hu/ weboldalon keresztül történik.
  2. A jelen Szabályzat elfogadása önkéntes, de Fiók létrehozásához és / vagy megrendelés leadásához szükséges.
  3. Eladó biztosítja Ügyfeleinek az adatbeviteli hibákból, vagy félrekattintási okokból bekövetkező hibák kijavításának lehetőségét oly módon, hogy a böngésző „vissza” gombjának megnyomásával a szövegbevitel korábbi állapotára tér vissza. Ezen felül a rendelés összesítésekor az Ügyfél áttekintheti és megváltoztathatja a bevitt adatokat, értékeket.
  4. A Webáruház használata megköveteli, hogy az Ügyfél által használt végberendezések és IT rendszer megfeleljen a Műszaki Követelményeknek.
  5. A Feltételek módosításai a változásról szóló értesítés benyújtásának napjától számított 14 napos időszak lejárta után lépnek hatályba. Azon Ügyfelek esetében, akik szolgáltatási szerződést kötöttek, jogukban áll a Szolgáltatási Szerződést a Feltételek módosításáról szóló értesítéstől számított 14 napon belül felmondani. A Feltételek módosítása nem érinti az Ügyfél és az Eladó által a Feltételek módosítását megelőzően kötött Adásvételi Szerződéseket.

    III. MEGRENDELÉSra

  1. Az árak magyar forintban értendők. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett
    feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már
    tartalmazza. Az ár tartalmazza a szállítást, az összeszerelést és a 2 éves garanciát
    minden fémgarázsra.
  2. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató
    fenntartja azzal. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül
    nem befolyásolja.
  3. Az Eladó arra törekszik, hogy biztosítsa az összes Termék elérhetőségét és az
    Adásvételi Szerződés teljesítését. Abban az esetben, ha a teljesítés lehetetlenné
    válik, és a jogszabályok által meghatározott egyéb helyzetekben, a Polgári
    Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései (különös tekintettel annak, a szerződés
    teljesítésének lehetetlenülésére vonatkozó 6:179. – 6:182. §§ rendelkezései)
    irányadóak.
  1. Az https://profi-garage.hu/ weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus
    úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba
    helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és
    számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A
    Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.
  2. Az Ügyfél jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva
    véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat).
  3. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa
    megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul,
    hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje,
    különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott
    elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az
    Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét
    kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó
    megtagadhatja.
  4. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató
    késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül
    visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél
    által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és
    szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt
    termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási
    költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag
    tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
  5. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat
    elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az
    Ügyfél között.
  6. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48
    órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó
    visszaigazoló e-mailt.
  7. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a
    Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi
    Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
    egyes kérdéseiről szóló 2001.
  1. A megrendelt termék feladásának pillanatáig módosítani vagy törölni lehet a
    megrendelést. E célból fel kell venni a kapcsolatot a bolt Ügyfélszolgálatával emailben, telefonon, vagy a weblapon elérhető kapcsolati formanyomtatványon
    keresztül.

    IV. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

  1. Abban az esetben, ha a szállítási módról a vevő külön kérése alapján állapodnak meg, a
    vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és további költségeket.
  2. Ha az adásvételi szerződés értelmében az eladó köteles az árut a vevő által a
    megrendelésben meghatározott helyre szállítani, a vevő köteles az árut a szállításkor
    átvenni.
  3. A PROFI-STAHL vállalja, hogy legalább 24 órával a szállítás/összeszerelés előtt
    tájékoztatja az ügyfelet az áru szállításának és összeszerelésének időpontjáról. Abban
    az esetben, ha a vevő részéről felmerült okokból az árut ismételten vagy a
    megrendelésben megadottaktól eltérő módon kell leszállítani, a vevő köteles megfizetni
    az áruk ismételt szállításával kapcsolatos költségeket, illetve a más szállítási móddal
    kapcsolatos költségeket. Az áruk ismételt szállításával kapcsolatos költségek különösen
    az áruk megállapodás szerinti leszállítási helyére történő szállításának költségeit, és
    ezzel egyidejűleg az Eladó azon alkalmazottainak bérkompenzációját értik, akik az áruk
    meghiúsított leszállítását végezték.
  4. A Vevő köteles az Eladót az áru megrendelésekor tájékoztatni minden olyan
    körülményről, amely befolyásolhatja a leszállított áru összeszerelését.
  5. Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni, hogy az áru megsérült-e a szállítás során,
    és a szállítás során nyilvánvalóan keletkezett károk azonnal panaszt jelentenek-e az árut
    szállító munkatársainknál. A szállítás során felmerült károkra vagy a leszállított áruk
    nyilvánvaló hibáira vonatkozó későbbi igények az általánosan kötelező erejű
    jogszabályok szerint késedelmesnek minősíthetők.
  1. A vevő úgy szerzi meg az áru tulajdonjogát, hogy teljes mértékben kifizeti a vételárat
    és átveszi az árut, és e két pillanat közül az utolsó dönt.
  2. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben
    a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.
  3. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről
    az átvételi és fizetési módok oldalon tájékozódhat.
  4. Általános körülmények között a kifizetés a megrendelés időpontjában történik. A
    következő fizetési módokat fogadjuk el:
    a) Banki átutalás
    b) Utánvétel: A futárnál készpénzzel,
  5. Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően
    elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére. Jelen ÁSZF
    elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF
    elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató
    elektronikus számlát állítson ki.

V. ELÁLLÁS JOG

  1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti
    szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben (a
    továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján a termék átvételétől számított 14
    napon belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint.
  2. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal
    kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót: (olyan nem előre gyártott termék
    esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére
    állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó
    személyére szabtak;
  3. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt
    elküldi a nyilatkozatát az Eladónak.
  4. A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített sablont, de ez nem kötelező.
    https://profi-garage.hu/ .
  5. A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól
    eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. A fogyasztó elállási
    jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is.
  6. A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell
    tekinteni, hogy az létre sem jött.
  7. Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől
    számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként
    megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült
    költségeket is (azonban ha a fogyasztó kifejezetten a Webáruházban elérhető
    legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a
    vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket).
  8. Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési
    móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján
    az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből
    adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a
    visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy
    kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
    időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha
    vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
  9. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől
    számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a
    vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha
    a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
  10. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
    megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
    értékcsökkenésért felel. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a
    működés megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés
    mértékét meghatározza. Fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan,
    hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán polgári peres eljárást kezdeményezzen.
  11. A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli.

    VI. KELLÉKSZAVATOSSÁG / JÓTÁLLÁS
  1. Ha az értékesített Termékkel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az
    Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159-
    6:167. §§ (kellékszavatosság) és a 6:175-6:176. §§ (jogszavatosság) szerint felel.

  1. Az Eladó a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a Terméknek az Ügyfél
    részére történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhibája keletkezik. A
    jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt,
    fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót
    termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított
    2 évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárlást követő 1 éven belül
    a Polgári Törvénykönyv alapján az Eladó ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell,
    hogy a termék hibája gyártási eredetű.
  2. Az Eladó a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.
  3. Ha a kifogás a Termékre vonatkozik, a Terméket is tanácsos mellékelni a
    kifogáshoz, hogy az Eladó megvizsgálhassa azt.
  4. Ha az eladott Termék hibás, az Ügyfél –a Polgári Törvénykönyv vonatkozó
    rendelkezéseiben meghatározott fenntartásokkal és elvekkel összhangban –
    jogosult:
    a) kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági
    jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak – másik kellékszavatossági igény
    teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne,
    figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a
    szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az ügyfélnek
    okozott érdeksérelmet; vagy
    b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát az eladó költségére
    maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha az
    eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a vonatkozó
    jogszabályokban rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha az ügyfélnek
    a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba
    miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira
    és az ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül,
    az ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.
  5. A reklamációt először jelezni kell a bolt ügyfélszolgálatának az https://profigarage.hu/ elérhető formanyomtatvány segítségével.
  6. Az Ügyfélnek a kifogásban javasolt feltüntetnie az alábbi információkat: (1) a
    panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba
    előfordulásának jellege és időpontja; (2) határozott kérelem arra, hogy az Eladó
    gondoskodjon arról, hogy a Termék megfeleljen az Adásvételi Szerződésnek, az
    Ügyfél Árcsökkentést kér, vagy el kíván állni az Adásvételi Szerződéstől; és (3) azÜgyfél kapcsolattartási adatai – ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelésétaz Eladó részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindösszeajánlások, és elmaradásuk nem érinti a kifogás elintézését.
    Az Eladó az Ügyfél kifogását azonnal, de legkésőbb a beérkezés napjától számított
  7. 5 munkanapon belül köteles kezelni. Amennyiben az Ügyfél kicserélést vagy a
    hiba kijavítását kérte, vagy Árcsökkentést kért és megjelölte azt az összeget,
    amelyre az árat csökkenteni szeretné, és az Eladó 5 munkanapon belül nem foglalt
    állást a kifogással kapcsolatban, a kifogás indokoltnak tekintendő.
  8. A kifogás rendezése elsődlegesen elektronikus úton történik.
  9. Eladónak termékek esetében, melyeknek vételára meghaladja a 10.000 forintot,
    Eladó köteles a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállást biztosítani a
    termékre a Fogyasztónak minősülő Vásárlónak. A jótállás időtartama 1-3 évig
    terjed a termék árától függőeni:
    100.000 Ft vételárig: 1 éves jótállási idő
    100.001-250.000 Ft vételár között 2 éves jótállási idő
    250.000 Ft vételár felett 3 éves jótállási idő
    12. Ha a fogyasztó a kötelező jótállás hatálya alá tartozó fogyasztási cikk
    meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanaponbelül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyv
    aránytalan többletköltségéről szóló rendelkezésére, hanem köteles a fogyasztási cikket
    kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A
    kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében a jótállás a vásárlás (webshopban
    vásárolt termék esetében a termék átadása, átvétele) vagy a beüzemelés napjával
    kezdődnek. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik
    a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási
    cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
  1. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása
    során az Eladó megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő
    rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül
    kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó
    által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton –
    az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán –
    feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  1. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást
    követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint
    ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja
    alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem
    kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni,
    az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk
    kicserélésére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a
    fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi
    adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat
    nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  1. Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Eladó részére való közlésétől
    számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában
    – az Eladó köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét
    követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az
    Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének
    megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
    kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási
    határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére
    visszatéríteni.

    VII. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
  1. A panaszok felülvizsgálata és a kártérítési követelések érvényesítése bíróságon kívüli
    módjainak alkalmazása önkéntes alapon történik. Az Üzemeltető nyilatkozatát a
    fogyasztói vitás kérdések megoldásának ügyében folytatott eljárásban való részvétel
    elfogadására vagy elutasítására vonatkozóan az Üzemeltető papíron vagy más tartós
    adathordozón teszi meg, amennyiben a Fogyasztó által benyújtott minőségi kifogás
    következtében a vitás kérdés nem oldódott meg

  1. Fogyasztónak minősülő Felhasználó – ha önálló foglalkozásán és gazdasági
    tevékenységi körén kívül eső célok érdekében jár el a Weboldal szolgáltatásainak
    igénybevétele során – a területi gazdasági kamarák mellett működő független, a
    fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy kérelme szerinti
    békéltető testülethez fordulhat, melyek hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a Társaság
    közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok
    alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés
    megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói
    jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyezség létrehozásának
    megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a
    fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének
    biztosítása érdekében.
  1. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a
    2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló,
    évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a
    továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online
    vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online
    adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind
    a fogyasztók, mind a kereskedők számára, az alábbi platformon:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase.
  1. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal
    fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz
    elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A
    hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a
    http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
  1. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok
    alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos
    fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást
    kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető
    testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara
    mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok
    alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet,
    egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz,
    rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi
    kommunikáció, ajánlat címzettje. Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Központi telefonszám: +36 1 488 2131
    Fax: +36 1 488 2186
  1. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
    érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi
    V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény
    rendelkezései szerint.

VIII. SZEMÉLYES ADATVÉDELEM

  1. Az Ügyfél személyes adatainak az Eladó az adatkezelője.
  2. A személyes adatok nyilvánosságra hozatala önkéntes, de a Számla létrehozásához,
    a meghatározott elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez, Adásvételi
    Szerződés megkötéséhez nélkülözhetetlen.
  3. Az Eladó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a kezelt
    személyes adatok védelmére.
  4. Minderről részletes információk találhatók a Webáruházban elérhető
    „Adatvedelem

IX. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

  1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy
    a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül
    elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak:
    bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt
    valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését,
    szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
  1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban
    azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért,
    teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja,
    hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem
    vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel
    okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért
    való felelősségen túlmenően.
  3. Az Eladó által kötött szerződések magyar nyelven köttetnek.
  4. Az e Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok
    rendelkezései az irányadóak.
    03.01.2022 r

Lemondó űrlap
Vevő [ide írja be a nevét, címét és, ha lehetséges, adószámát, e-mail címét]:
Alulírott kijelentem/ Alulírottak kijelentjük[], hogy lemondom/ lemondjuk [] a
következő termék
vásárlását és a következő szolgáltatást,
Megrendelt []/ kézbesített [],
Vevő neve
Vevő címe
Vevő aláírása (papíron beadott lemondási űrlap esetében),
Dátum
[*] A nem kívánt rész kihúzandó

FIGYELEM !!!!!
A mi cégünk nem kér előleget a megrendelt árúért !!!
Vigyázzanak a csalókra !!!!